AERIE, מותג ההלבשה התחתונה מבית AMERICAN EAGLE, מתבלט בשנים האחרונות בזכות תפיסתAerieREAL# שהוא מעודד.

AERIE מעודדת נשים להיות אמיתיות, לאהוב את עצמן בכל צורה, צבע, גיל ומידה. בשנים האחרונות בוחר המותג הבינלאומי לצלם נשים אמיתיות, ללא ריטושים ועיבודי תמונה. בכך מציג המותג את פרטי קולקציית ההלבשה התחתונה באמצעות מגוון של נשים מכלל הקשת הנשית.

קמפיין EARIE REAL מבית אמריקן איגל. צילום: מוש תמיר

זו השנה הראשונה שהמותג AERIE בישראל מצלם קמפיין עצמאי, ובו לוקחות חלקבנות ישראליות. בדומה לקמפיין העולמי, גם בקמפיין המקומי, מציג המותג סרטונים ותמונות שלא עוברים ריטוש או שינויים כלל– נשים אמיתיות וחזקות שמספרות את סיפור חייהן. לקמפיין AerieREAL# הישראלי הצטלמו שש נשים ישראליות: ריי שגב, תמי מונטג, מירן מנקס, אביגיל אלפטוב-בובליל, ספיר בן רובי וכנרת הנדלס.

נשים אמיתיות AerieREAL#. צילום: מוש תמיר

כנרת הנדלס (26) זמרת ויוצרת. הנדלס נולדה בלי יד, מדובר במגבלה פיזית, אך זה ממש לא גורם לה להרגיש חסרת ביטחון או שונה ביחס לסובבים וגם ממש לא מונע ממנה להגשים חלומות או להשיג מטרות שהיא שואפת אליהן.כשנשאלה על סט הצילומים מה הופך אותה ל REAL ענתה "המקום הלא שלם שלי והפגיעות שבי יחד עם הקבלה העצמית והחיוך שהופכים אותי למי שאני".

ריי שגב, מתוך צילומי הקמפיין. צילום: מוש תמיר

ריי שגב (34) דוגמנית, בלוגרית ואקטיביסטית גוף. על סט הצילומים היא מספרת על התהליך שעברה עד לקבלה העצמית ועל תחושת השליחות בעשייה שלה. כשנשאלה מה הופך אותה ל REAL ענתה "אני REAL כי אני אני. אני לא יודעת להיות משהו אחר. אותנטיות מבחינתי זה ערך עליון. אני מחויבת לתהליך פנימי של קילוף מסכות, להוריד כמה שיותר שכבות ולהקשיב לקול הפנימי שלי יותר ויותר. זה לא קל, אבל שווה את זה".

מי-רן מנקס, מתוך צילומי הקמפיין. צילום: מוש תמיר

מי-רן מנקס (29) שחקנית, דוגמנית וסטודנטית לרפואה סינית. חשפה את בעיית עור פניה באינסטגרם בפני עשרות עוקבות ועוקבים. על סט הצילומים מנקס מעבירה מסר לעצמה הצעירה ולאחרות: "הכל יהיה בסדר, את טובה. החצ'קונים - זה עובר. היופי - גם עובר. הכי חשוב שתהיי מאושרת עם עצמך בלב. תעשי דברים שאת אוהבת, תקשיבי לעצמך, לאמת שלך ולקול הפנימי שלך. זה ייקח אותך למקומות טובים".

הקמפיין הבינלאומי שלAerieREAL#, הושק לראשונה בשנת 2014, ומאז הוא זוכה לשבחים. השנה הוא אף הגדיל לעשות, בשל העובדה שהציג נשים המתמודדות עם סרטן, נשים על כסא גלגלים, נשים עם תסמונת דאון או נשים עם עזרים רפואיים שונים. 

מתוך קמפיין AerieREAL# אמריקה. (צילום מסך אתר aerie)