איזו בחורה את, של שלם או בקיני? ואולי גם וגם? בכל קיץ עולה השאלה באיזה בגד ים לבחור - התשובה אף פעם לא חד משמעית. יודעי דבר מספרים כי דווקא בבגד ים בקיני הגוף נראה טוב יותר, ולא חייבים להסתיר את תלוליות הירכיים והבטן דווקא בבגד ים שלם.

אחרים אומרים, שבגד ים שלם נוח יותר - בעיקר אם יש לך ילדים קטנים שמטפסים עליך בבריכה. הקולקציות החדשות של בגדי הים מספקות מענה לכל צורך - אז במה לבחור? במה שמרגיש לך טוב יותר. 

מימין: טופ רנואר 49.90 שקלים, צילום: אלעד חיזקי. טופ טוונטיפורסבן 79.90, צילום: אלעד חיזקי. טופ טוונטיפורסבן 59.90 שקלים, צילום: אלעד חיזקי. עליון ותחתון של בננה במשביר לצרכן, 250 שקלים, יח"צ. חלק תחתון טוונטיפורסבן  49.90 שקלים, צילום: אלעד חיזקי. חלק תחתון רנואר, 49.90 שקלים, צילום: אלעד חיזקי. חלק תחתון טוונטיפורסבן, 49.90 שקלים, צילום: אלעד חיזקי.

.

מימין: URBAN OUTFITERS, מחיר כל חלק: 159 שקלים, יח"צ. בגד ים של המותג KAHIKO, מחיר: 529 שקלים, צילום: קית גלסמן.

מימין לשמאל: גלמור במשביר לצרכן, 499 שקלים, יח"צ. רנואר, 129 שקלים, צילום: אלעד חיזקי. Superdry, 290 שקלים, יח"צ. FREE במשביר לצרכן, 599 שקלים, יח"צ. Desigueal, 349 שקלים, יח"צ.

.

מימין: AERIE אמריקן איגל, מחיר: 199.90 שקלים, יח"צ. בגד ים שלם של המותג BEACHA, 480 שקלים, צילום: הדס פרץ ותמוז רכמן.

מותגים וחידושים 

מותג בגדי ים החדש "SIS" הינו מותג ישראלי שהוקם על ידי אמיר הברפלד (מי שהקים את מותגי בגדי הים הידועים: "פלפל" ו"בננה" "גלמור"). קולקציית בגדי הים של SIS מעוצבים בטוויסט חדשני, אופנתי ועדכני ובנויים משתי קטגוריות: הקו הצעיר והקו הבוגר, ומיועדת לטווח גילאים רחב מגיל 25-45 , מידות בגדי הים הם ממידה 48-36 כל בגדי הים עשויים מבדי  מיקרופייבר, Sensitive ובדי קרושה. 

אנה ארונוב למותג SIS. יח"צ

.

אנה ארונוב בבגד ים קרושה של SIS. מחיר: 490 שקלים. יח"צ

קולקציית בגדי הים של המותג Glamour, מבית אקספוז, לקיץ 2018, מספקת השנה מענה גם למידות גדולות (עד מידה 48). הקולקצייה מאופיינת בקו נשי וקלאסי המחמיאה לגוף ומעוצבת תוך מתן דגש על הטרנדים החזקים, חיטוב הגוף ואיכות. בקולקציה אפשר למצוא בגדי ים שלמים בשילובי רשת החושפות מעט גוף, ביקיני עם חזיית מינימייזר אשר מעוצב עם גומי רשת פנימי ותחתון רחב המתאים לכלל הנשים, בגדי ים בגזרת מחוך סקסי ובגדי ים בגזרה ספורטיבית.

בגד ים של Glamour, מחיר: 499 שקלים. צילום: אלכס ליפקין

רשת H&O קופצת למים ומשיקה קולקציית בגדי ים תחת המותג TAGWOMAN. ההשראה לקולקציה מגיעה מעולם הספורט, הערב, והיאכטות משלבות גזרות קלאסיות עם בשורות חדשות ועדכניות כגון: סרטי ספורט, דפוסי ג'ונגל, מחשופים סגורים, רצועות קשירה, פאנלים מרשת שקופה ועוד.

TAGWOMAN של H&O. חלק עליון מחיר: 39.90, חלק תחתון מחיר: 29.90. צילום: טל טרי

מותג בגדי הים הישראלי blankkini מציג פיתוח חדשני המאפשר להשתזף דרך בגד הים. התוצאה - שיזוף אחיד בכל הגוף, ללא הבדלי צבע גם בחלקי הגוף שאינם חשופים לשמש. לדברי החברה,הטכנולוגיה מבוססת על בד מיוחד שמאפשר לקרני ה UVA מעבר של 85% מה שמאפשר שיזוף עמוק ואמיתי שמחזיק לאורך זמן. כמו כן, הבד מסנן את קרני ה UVB ברמה שעוברות דרכו רק 15% מקרני הUVB מה שבעצם מונע את האדמומיות ותחושת השריפה אך משחים את העור לזמן קצר.

רוסלנה רודינה ב blankkini. צילום: שי ארבל