פרויקט העסקים הקטנים והבינוניים של mynet בשיתוף גוגל ישראל הגיע אל סיומו, וזוהי הזדמנות לראות מה למדו בעלי עסקים שלקחו חלק בסדנה ועד כמה התהליך היה אפקטיבי עבורם.

בעלי עסקים בכנס -

אביאור מרהיטי הכח, מהבעלים של המותג מיליון כסאות אשר קיים קרוב לעשר שנים, מבחין בחשיבות של השיווק הדיגיטלי.

"תחום הדיגיטל מאוד עירני אצלנו, הן מבחינת קידומים והן מבחינת פרסומים. שמחנו להגיע לסדנה על מנת לחבר את כל הקצוות. ההבנה של אפשרויות השיווק הדיגיטלי, בעיקר כאשר מדובר בגוגל וב-mynet, מאפשרים לנו להגדיל את הטראפיק לאתר שלנו ולהגיע אל קהל לקוחות חדש. מעבר לכך שהסדנה היתה מאוד מקצועית, נעימה וגם קיבלנו כמה טיפים חשובים באשר לצילום המוצרים".

הנמורולוגית גלית נתן-

הנומרולוגית גלית נתן, המספקת שירותי ייעוץ והעצמה לפי שם ותאריך לידה, מפרסמת באמצעי המדיה הדיגיטלית. היא מאוד ממליצה לבעלי עסקים קטנים להבין איך הם יכולים לחסוך על הוצאות הפרסום.

"המטרה, בעיקר בקרב בעלי עסקים קטנים, היא לא להוציא אלפי שקלים על פרסום שלא מניב לקוחות, כך שאני מאוד ממליצה על סדנה זו, ואפילו הייתי רוצה ללמוד יותר בסדנאות נוספות. קיבלתי כלים מבחינת תפעול חינמי באמצעות גוגל. הסדנה היתה מאוד טובה ומעשירה".

אתי מתמנון הופ-

אתי, מחברת תמנון הופ בע"מ, המספקת פתרונות מתקדמים בתחום האלומיניום ומתקני כביסה לבתים ומבנים, מספרת כי "הארגון היה מאוד מקצועי. הצוות מגוגל היה מאוד נחמד, אדיב ותומך, וליווה אותנו באופן פרטני בסדנה. הייתי שמחה אם היתה סדנת המשך כדי שאוכל ללמוד עוד".

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו