בשבוע שעבר הושק הספר "בד רנרוא" (הוצאת "הקיבוץ המאוחד") של האמן, חבר קיבוץ חצור, דב אור נר. בד רנרוא, היפוך שמו של אור-נר, הוא בן דמותו האמנותית שקלסתרו מזכיר את הצורר היטלר וגם את פני אביו הביולוגי של דב עצמו. נורית מלמד, חברת הקיבוץ ואוצרת "הגלריה הלבנה" המקומית, מספרת כי במסיבת ההשקה ציין גיורא רוזן, העומד בראש ספריית "הקו האדום" של הוצאת הקיבוץ-המאוחד, כי סניפי "צומת ספרים" ו"סטימצקי" נרתעו בתחילה למכור את הספר בגלל עיסוקו בדמות היטלר. האוצרת טלי תמיר הוסיפה ואמרה שהיפוכו של השם מעיד על היפוך העולם, ופרופ' משה צוקרמן דיבר על העיסוק הספרותי-אמנותי ברייך השלישי, כשאמר: "דב, אני לא יודע אם לברך אותך או להשתתף בצערך..." את שורת הנואמים חתם האמן עצמו, שסיפר כיצד נשתל היטלר בו ובציוריו.

עוזי שביט (שדות-ים), מנכ"ל הוצאת הקיבוץ-המאוחד, מדווח כי ספרו של אור-נר הופץ לכל חנויות הספרים, לרבות אלה של סטימצקי וצומת-ספרים, למרות הסתייגויות שעלו בהתחלה.
"אני מודה שהספר לא קל לעיכול" אומר שביט, "קשה להבין את כוונת האמן גם לאחר קריאת ההסברים המלומדים, אבל הוא מופץ כמו ספרים אחרים שאנחנו מוציאים לאור".

בספרו מפגין דב אור-נר יכולת מרשימה של רישום, גם אם מסויט וביזארי. הדברים שנכתבו אודות הציורים מקלים במקצת על המעיין בהם. "אור-נר מתמקד בשד החי בתוכו, והופך את עצמו למעין היבריד מעוות של הקורבן והתליין גם יחד", טוענת תמיר, ואילו משה צוקרמן מאיר את "חוסר האפשרות לגעת בדמותו של היטלר על-ידי מחקר ותיעוד, ולפיכך מוצא את עצמו האמן מתגרה, מתקיף ומערער על גבולות הטאבו, על קצה המוסר, על קץ ההיגיון". ליאב מזרחי, במאמרו על "היטלר כמופע דראג", מצביע על האלמנט הקווירי, הדראגי והקמפי בעבודתו של דב אור-נר.